Aktualności

tel. centr. 91 444 1000
fax 91 444 1174
NIP: 851-020-80-05
al. Papieża Jana
Pawła II 22a
70-453 Szczecin
Rektorat US
A A

Oferta pracy - SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I BHP

W związku z uruchomieniem w nowym roku akademickim 2017/2018 Działu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Środowiska poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. ochrony środowiska i bhp.

Aplikacje należy przesyłać do dnia 31.07.2017 na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opis stanowiska:

· Realizacja zadań związanych z ochroną środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami.
· Realizacja obowiązków służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
· Przeprowadzanie bieżących kontroli (audytów) w zakresie ochrony środowiska i bhp.
· Oceny ryzyka zawodowego(analiza zagrożeń),rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka zawodowego.
· Sprawowanie kontroli nad warunkami pracy, skuteczne egzekwowanie przepisów oraz zasad bhp, jak również doradztwo w tym zakresie.
· Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Uczelni z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska oraz uczestniczenie w odbiorach nowo budowanych lub modernizowanych obiektach.
· Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp.
· Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów w zakresie ochrony środowiska, systemów zarządzania środowiskowego oraz bhp.
· Prowadzenie dokumentacji powypadkowej oraz chorób zawodowych.
· Nadzór nad gospodarką odpadami, emisjami gazów lub pyłów do powietrza.
· Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
· Współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska i bhp (instytucje, firmy zewnętrzne).

Wymagania:

· Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska oraz wymagane kwalifikacje do prowadzenia zagadnień bhp (studia podyplomowe w zakresie bhp)
· Minimum trzy lata doświadczenia na stanowiskach związanych z zagadnieniami ochrony środowiska i bhp.
· Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bhp.
· Umiejętność organizacji własnej pracy , samodzielność.
· Odporność na stres, komunikatywność.
· Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenie prezentacji multimedialnej MS Power Point.

· Wymagane dokumenty:

List motywacyjny i cv. Kopie dyplomu ukończenia studiów, studiów podyplomowych, kursów itp.

Oferujemy:

· Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w instytucji o ustabilizowanej pozycji;
· Pracę w pełnym wymiarze godzin;
· Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.





Odwiedź nas:

Jak do nas trafić